סליל המנוע בע"מ

התקשר
צור קשר
חיפוש
נווט
התקשרו עכשיו
073-7821089

 

 

 

 

 

 

 

 

תיקון מנועים חשמליים

המנוע תקוע, וביחד איתו כל המכונה שותקה? מעוניינים לחזור לפעילות מלאה במהירות? חברת סליל המנוע מספקת שירות תיקון מנועי חשמל במהירות וביעילות.

חברת סליל המנוע מספקת לכם שירות איכותי ומותאם אישית:
 
  • הגעה לאתר הלקוח לצורך עבודות תיקון

  • תיקונים מורכבים במפעלי החברה

  • אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים

  • היכרות טובה עם כל סוגי מנועי החשמל
תיקון מנועים חשמליים
תיקון מנועים

לקבלת שירות חייגו למספר 073-7821089

תיקון מנועי חשמל או רכישה של מוצרים חדשים?

כיום הולכת ומתחזקת המגמה של ויתור קל על מוצרים ישנים, והעדפה של מכשירים חדשים במקומם. לעיתים טקטיקה זו אכן מוצדקת, אך בהחלט לא תמיד. בראש ובראשונה יש להתייחס לסוג התקלה, שכן תיקון של תקלה קלה לא יצריך השקעה של ממון רב. מעבר לזאת, גם אם התקלה מורכבת, אך המכשיר עצמו יקר מאוד, עדיף להתמקד בתיקון ולא בהחלפה.
 
עוד סיבה טובה לתקן מנועים חשמליים ולא להחליפם יכולה להיות נעוצה בהתקנה. יש לזכור שלעיתים ההוצאה של המכשיר וההתקנה של החדש הינן מורכבות ביותר, ובהתאם יעלו הרבה כסף ללא קשר לעלות המכשיר עצמו. חשוב ביותר לקחת את הנתון הזה בחשבון לפני קבלת ההחלטה על תיקון או על החלפה של מנוע.

היכן תרצו לתקן את המנוע?

חברת סליל המנוע מציעה שירותי תיקון באתר הלקוח או במפעלי החברה. הלקוח רשאי לבחור בסוג השירות הדרוש לו. מטרתה של חברת סליל המנוע היא לבצע את התיקון במהירות וביעילות, ולאפשר פעילות סדירה של המנוע ושל המכונה כולה. כדי להשיג את המטרה, אנו נוהגים להיענות לכל קריאה במהירות האפשרית, ומעסיקים צוות מוביל ומקצועי, שיודע לאתר ולפתור כל תקלה.

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ובעיה, ומספקים שירות בכל חלקי הארץ.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9433333

דילוג לתוכן