סליל המנוע בע"מ

התקשר
צור קשר
חיפוש
נווט
התקשרו עכשיו
073-7821089

 

 

 

 

 

 

 

 

משאבה לבריכת דגים


משאבה לבריכת דגים היא מכשיר חשמלי המניע זרימה של מים בבריכה. תפקידה חיוני הן לבריאות הדגים והן לאסתטיקה של הבריכה. באופן כללי, מים עומדים הם מים שלא כדאי לשהות בסביבתם לאורך זמן. מים עומדים צוברים לכלוך רב, יוצרים במקרים רבים ריחות רעים, ולאורך זמן רב מים עומדים ללא סירקולציה לא יתאימו גם למחייה של הדגים שאנחנו רוצים להכניס לתוכם. לכן, חשוב מאוד להכניס רוח חיים לבריכת הדגים באמצעות משאבה מתאימה, שתדאג לכך שהמים בבריכה תמיד יחומצנו, ושתהיה גם אחראית על הניקיון ועל התנועה של מי בריכת הדגים.

יתרונות המשאבה

המשאבה גורמת למים בבריכה לזרום, בתהליך הנקרא סירקולציה, כך מונעת היווצרות של "אזורים מתים" בהם מים עומדים וחסרי חמצן, כפי שכבר ציינו זה לא בריא כלל לדגים וגם לבני האדם. זרימה רציפה של מים חשובה לבריאותם של הדגים, כיוון שהיא מספקת להם חמצן חיוני ומסייעת בהוצאת פסולת ורעלים מהמים.המשאבה מחוברת למערכת סינון המסננת לכלוך, אצות וחומרים מזיקים אחרים מהמים.

ניתן להשתמש במשאבה גם להפעלת מזרקות או מפלים, כמובן יש לבדוק מראש אילו משאבות מתאימות לכך. גם באופן כללי, משאבה תורמת לניראות גם רק בעזרת שיפור איכות המים בבריכה.

משאבה לבריכת דגים

איך לבחור משאבה לבריכת דגים?

כאן אנחנו כבר נכנסים לשאלה מעט יותר מסובכת, אבל בפועל הבחירה שלכם תהיה פשוטה למדי. משאבה לבריכת דגים צריכה להתאים באופן מדויק עבור הצרכים של אותה הבריכה, והצרכים האלה נקבעים בהתאם לנפח והשטח שלה, העומק שלה, ובהתאם ליכולת השאיבה וההספק של המשאבה בעבודתה. אפשר לבחור משאבה לפי גודל ולפי כמות הכוח שהיא מפעילה. ישנן משאבות מים, משאבות טבולות ועוד.

חשוב מאוד להתאים את המפרט באופן מדויק לבריכת הדגים שלכם כשאתם בוחרים משאבה, ומאחר ולרוב האנשים אין את הידע הנחוץ בכדי לעשות זאת בצורה מדויקת, הפתרון במצב זה טמון אצל אנשי המקצוע בתחום, שיודעים תמיד לבחור במשאבות המתאימות ביותר הן עבור בריכות קטנות והן עבור גדולות, ולהבטיח כך את הפתרון המתאים ביותר לכל בריכת דגים.

תחזוקה של משאבות לבריכות דגים ותיקון

  • נקו את המשאבה באופן קבוע – לכלוך וחסמים יכולים להפחית את יעילות המשאבה.
  • בדקו את המשאבה באופן קבוע – ודאו שהיא פועלת בצורה תקינה ושהיא אינה דולפת.
  • החליפו את המשאבה לפי הצורך – משאבות אינן מחזיקות מעמד לנצח, ועם הזמן הן יאבדו מיעילותן.
בריכת דגים

בחרו במשאבה המתאימה ביותר עבורכם

תכנון והקמה של בריכות דגים דורש מקצועיות רבה, והדבר נכון לא רק עבור החפירה של בריכת הדגים, המילוי שלה במים, העיצוב שלה ובסופו של דבר גם הדגים שיהיו בה – אלא גם בין השאר עבור בחירה נכונה והתקנה של משאבה לבריכת דגים. עבור האלמנט החשוב הזה, סליל המנוע מספקים לכם את המוצרים האיכותיים ביותר, עם ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לבחור במוצר המדויק שנחוץ לכם.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
03-9433333

דילוג לתוכן